Den 22 april 2026 tillkom nya regler för utfärdande av sällskapsdjurspass pga ny EU-lagstiftning. Läs mer här.
Behandlingar och tjänster Djurkliniken Örebro

Behandlingar och tjänster på Djurkliniken Örebro

Våra öppettider

Telefontid: 
Mån-fre 07:30-17:00
Andra öppettider

Kliniken

  • Måndag
    08:00 ­- 17:00
  • Tisdag
    08:00 ­- 17:00
  • Onsdag
    08:00 ­- 17:00
  • Torsdag
    08:00 ­- 17:00
  • Fredag
    08:00 ­- 17:00
  • Lördag
    Stängt
  • Söndag
    Stängt

Medarbetare

Martina

Klinikchef

Martina

Leg Veterinär

Malin

Chefsveterinär

Malin

Leg Veterinär, Specialiskompetens i hundens och kattens sjukdomar

Marie

Marie

Leg. Veterinär

Lina

Lina

Leg. Veterinär

Våra medarbetare

Våra recensioner

5

Bra service och god kunskap.

5

Jag vill rikta ett stort och varmt tack till de två fantastiska personerna i receptionen som arbetar som djurvårdare/djursjukskötare på Evidensia.Jag kom in i en väldigt stressig situation efter att min systers katt hade opererats dagen innan – och trots att operationen inte ens hade gjorts hos Evidensia tog ni er tid att verkligen hjälpa mig.Jag behövde akut hjälp och råd kring att hitta rätt skydd och rätt storlek på body och krage till min systers katt, och ni gjorde allt ni kunde för att vägleda mig och hitta det vi behövde.Det som imponerade mest var inte bara er kunskap utan också ert bemötande. Ni var så hjälpsamma, engagerade, lugna och tillmötesgående. För mig personligen, som hade mycket oro kring att hitta exakt vad jag/vi behövde betydde ert stöd otroligt mycket!Ni visade precis hur god djurvård och kundservice ska se ut – med kompetens, empati och genuin vilja att hjälpa, även när det egentligen inte var ert ansvar.10 av 10 till er. Tack för att ni bryr er om både djuren och människorna bakom dem. Ni sätter verkligen ett fint exempel för hur vård och service ska vara 😺🐾

4

Bra service, men tyvärr med alla stora djurkliniken har dom blivit väldigt dyrt.

5

Väldigt fint bemötande för vår hund sista vila. Allt var fint och lugnt och vi behandlades med stor respekt. Tack!

Baserat på recensioner från Google

Facebook inlägg