Videobesök med veterinär
Videobesök med veterinär
Boka enkelt
Med Evidensia-appen bokar du smidigt ett videosamtal med en av våra veterinärer i mobilen eller surfplattan. Du väljer tid som passar dig och ditt djur bäst. Evidensia-appen finns alltid där för er, oavsett tidpunkt eller var ni än är.
Boka enkelt
Med Evidensia-appen bokar du smidigt videosamtal med en av våra veterinärer i mobilen eller surfplattan. Du väljer det som passar dig och ditt djur bäst. Evidensia-appen finns alltid där för er, oavsett tidpunkt eller var ni än är.
Nästa lediga tid:
idag kl.
imorgon kl.
kan inte hämta tid just nu
Träffa veterinär hemma
Recept och rådgivning
Vill du veta mer om videosamtal med våra veterinärer?
Våra öppettider
Lördagar 08.00-20:00
Endast akuta samtal vardagar efter 17:00 samt helgdagar.
Kliniken
-
Måndag08.00 - 20.00
-
Tisdag08.00 - 20.00
-
Onsdag08.00 - 20.00
-
Torsdag08.00 - 20.00
-
Fredag08.00 - 20.00
-
Lördag09.00 - 20.00
-
Söndag09.00 - 20.00
Akutvård
Lördagar 08:00-20:00
Söndagar 08:00-20:00
-
Måndag08:00-20:00
-
Tisdag08:00-20:00
-
Onsdag08:00-20:00
-
Torsdag08:00-20:00
-
Fredag08:00-20:00
-
Lördag09:00-20:00
-
Söndag09:00-20:00
Butiken
-
Måndag07:30 - 18:00
-
Tisdag07:30 - 18:00
-
Onsdag07:30 - 18:00
-
Torsdag07:30 - 18:00
-
Fredag07:30 - 18:00
-
LördagStängt
-
SöndagStängt
Medarbetare
Leg. Djursjukskötare
Angela
Leg. Veterinär
Angelica
Leg. Veterinär
Anna-Mi
Specialistkompetens i hundens och kattens sjukdomar
Leg. Veterinär
Annette
Våra recensioner
5
Absolut inget fel 👍🏼🙏🏼
5
Vi är så innerligt tacksamma och nöjda med den vård vår kanin Mo fick under några dagar hos er när hon hade ett allvarligt magstopp. Det kändes väldigt tryggt att ni tog hand om henne då stor kunskap finns om kaniner hos er.Alla var så lugna och vänliga mot lilla Mo och tog sig tid att bemöta den oro vi som husse och matte bar på och svara tålmodigt på våra frågor.Att vi fick hämta hem en pigg och glad Mo i lördags var allt vi önskade och ville ❤️ Så tack till all personal som varit med och bidragit till det och hjälpt henne. Ett särskilt varmt tack vill jag rikta till veterinärerna Åsa, Henriika och den tredje veterinären som vakade över Mo nattetid men som jag tyvärr inte minns namnet på. Ni är fantastiska!Jättebra också att ni numera har ett särskilt exorum där hänsyn tas till djur som är bytesdjur och så lätt blir stressade vid veterinärbesök. Det värmde mitt hjärta.
5
Helt fantastisk personal som faktiskt lyssnar på oss djurägare. Har alltid blivit bra bemött hos er. Stort tack för att ni finns.
5
Glad o trevlig personal och duktiga veterinärer,vi blev väl omhändertagna och fick en ordentligt undersökning av vår gamla Portis, fick bra svar på alla frågor