Inför besöket

Evidensia Djurkliniken Öjebyn

Inför besöket

Det första mötet med oss är ofta ett telefonsamtal. Våra telefonister tar emot ditt samtal för tidsbokning.

Öppettider»

När du ringer till oss angående ett sjukt djur finns det en del vi behöver veta.
Tänk igenom följande innan du ringer:
– Djurets ålder, ras och kön
– Har djuret varit hos oss tidigare?
– Äter ditt djur någon medicin?
– Har ditt djur feber?
– Ditt djurs allmäntillstånd. Är ditt djur hängigt eller oroligt?
– Äter och dricker djuret normalt?
– Hur är avföringen?
– Hur är andningen?
– Har ditt djur någon aktuell försäkring?

Minska risken för smittspridning
Lämna Ditt djur i bilen om det har klåda, diarré, kräkningar eller uppvisar
snuva och/eller hosta och säg till i receptionen så att vi kan visa er direkt in på ett undersökningsrum och på så vis minska smittorisken för andra djur!

Reception

Vår receptionist eller någon av våra djursjukvårdare är de första du träffar vid besök hos oss.
Här anmäler du ditt djur och betalar för ditt besök.

Om du inte kan komma på din bokade tid vänligen avbeställ snarast.

Avbokning/Uteblivet besök:

Då vi har stor efterfrågan på tider ber vi våra kunder tänka på att om ni måste avboka/omboka er tid önskar vi att ni gör det senast kl. 16.00 dagen före besöket.
Om tiden ej avbokas enligt ovan eller ni uteblir faktureras en avgift om 535 kr.

Våra recensioner

Edel Larsson

5

Lilla vovven Dino och hans matte är så Tacksam. Trevligt bemötande och så bra omhänder tagande. Ni är Guld värd. TACK TILL ER ALLA 🌹❤

Monica Sjödin

5

Trevligt mottagande av både hund som människa. Professionellt möte med Moyes som gillade de båda tjejerna

Cecilia Amy Östergren

5

Bokade tid online för min katt till dagen efter, men de ringde upp och gav mig en tid samma dag basera på symptomen jag beskrivit. Vi fick vänta ett tag på hjälp och besöket, med undersökning och provtagning inräknat tog ca 4 timmar. Veterinären och djurskötaren var kunniga och det kändes som om de genuint brydde sig om min katt. De var inte överdrivet hårdhänta och klappade och pratade med min katt när hon sökte kontakt. Trots tiden så är jag oerhört nöjd med mottagandet och behandlingen!

Elena Lindström

4

Personalen är jättefin och trevlig, nyfikna och särskilt angieszka kommer ihåg patienter. Synd bara att de inte utför kastrering och sterilisering av katt

Baserat på recensioner från Google

Mottagning och butik

Telefontid måndag - fredag 07:30 - 17:00
  • Måndag
    08:00 - 20:00
  • Tisdag
    08:00 - 20:00
  • Onsdag
    08:00 - 20:00
  • Torsdag
    08:00 - 20:00
  • Fredag
    08:00 - 17:00
  • Lördag
    Stängt
  • Söndag
    Stängt
  • Facebook inlägg