Öppettider & kontakt Viskadalens Djurklinik
Viskadalens Djurklinik Evidensia |
| Kloskifte 4 |
| 432 66 Veddige |
| Tel: 0340 - 300 78 |
| E-post: viskadalen@evidensia.se |
Ordinarie öppettider | |
| Måndag - fredag | 07:30 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
| Lördag, söndag och helgdag | Stängt |
Telefontid | |
| Måndag - fredag | 07:00 - 17:00 |
| Lördag, söndag och helgdag | Stängt |
Avvikande öppettider
-
2026-12-24JulaftonStängt
-
2026-12-25JuldagenStängt
-
2026-12-31NyårsaftonStängt
-
2027-01-01NyårsdagenStängt
-
2027-01-06TrettondagenStängt
-
2027-03-26LångfredagenStängt
-
2027-03-29Annandag PåskStängt
-
2027-05-06Kristi HimmelfärdsdagStängt
Inga avvikande öppettider planerade för i år.
Hitta till oss
Våra öppettider
Mån-fre 07:00-17:00
Kliniken
-
Måndag08:00 - 17:00
-
Tisdag08:00 - 17:00
-
Onsdag08:00 - 17:00
-
Torsdag08:00 - 17:00
-
Fredag08:00 - 17:00
-
LördagStängt
-
SöndagStängt
Medarbetare
Smådjursspecialist
Henrik
Chefsveterinär / Leg. Veterinär
Gunilla Mattsson
Klinikchef
Emma
Leg. Veterinär
Katja
Leg. Veterinär
Våra recensioner
5
Vi kom till Viskadalens Evidensia för att låta vår 18-åriga katt somna in. Trots en tung stund med mycket tårar och sorg blev det samtidigt ett vackert minne och ett fint avslut för oss och för vår katt. Redan på parkeringen kände man ett lugn. Väl inne på kliniken bemöttes vi fint av receptionen och veterinären var en hjälte. Vi hade med våra två barn varav den ena grät konstant och den andra bombade veterinären med frågor och hon hanterade dem båda så fint samtidigt som hon tog hand om vår katt så fint och respektfullt. Efteråt hämtade hon en blomma och lade i kistan och nu en vecka senare fanns ett vykort i vår brevlåda från dem där de beklagade förlusten av vår pälsiga familjemedlem. Jag är så glad att vi kom till Viskadalens veterinärklinik och innerligt rörd av den fina sista stund vi fick med vår gamla katt. Tack!
5
Så bra bemötande och behandlingar av kliniken.
5
Min trogna vän i 13 år fick ett värdigt och kärleksfullt avslut här. Stort tack till alla på detta ställe.
5
Man får alltid ett vänligt och varmt bemötande av personalen, när man kommer in eller ringer.Tack, Henrik för din lösning på problemen och min oro över Tassa. Nu blir hon friskare av kunna röra sig fritt och få det sociala liv som hon behöver.🐾🌟Jag vill även tacka Barbro för ditt stöd. 🤗Anneli 💫