Kirurgi Djurkliniken Örebro
Operationsavdelningen
På vår operationsavdelning utför vi olika typer av kirurgiska ingrepp, både mjukdelskirurgi och ortopediska ingrepp. Våra lokaler är utformade så att katter och hundar sitter i separata stall för att skapa en så lugn och trygg miljö som möjligt under vistelsen hos oss. Vi lägger även stor vikt vid smärtlindring för att ditt djur ska må så bra som möjligt före, under och efter det kirurgiska ingreppet. När du hämtar hem ditt djur får du råd och instruktioner om hur du ska fortsätta med eftervården hemma.

Våra öppettider
Mån-fre 07:30-17:00
Kliniken
-
Måndag08:00 - 17:00
-
Tisdag08:00 - 17:00
-
Onsdag08:00 - 17:00
-
Torsdag08:00 - 17:00
-
Fredag08:00 - 17:00
-
LördagStängt
-
SöndagStängt
Medarbetare
Klinikchef
Martina
Leg Veterinär
Chefsveterinär
Malin
Leg Veterinär, Specialiskompetens i hundens och kattens sjukdomar
Marie
Leg. Veterinär
Lina
Leg. Veterinär
Våra recensioner
5
Bra service och god kunskap.
5
Jag vill rikta ett stort och varmt tack till de två fantastiska personerna i receptionen som arbetar som djurvårdare/djursjukskötare på Evidensia.Jag kom in i en väldigt stressig situation efter att min systers katt hade opererats dagen innan – och trots att operationen inte ens hade gjorts hos Evidensia tog ni er tid att verkligen hjälpa mig.Jag behövde akut hjälp och råd kring att hitta rätt skydd och rätt storlek på body och krage till min systers katt, och ni gjorde allt ni kunde för att vägleda mig och hitta det vi behövde.Det som imponerade mest var inte bara er kunskap utan också ert bemötande. Ni var så hjälpsamma, engagerade, lugna och tillmötesgående. För mig personligen, som hade mycket oro kring att hitta exakt vad jag/vi behövde betydde ert stöd otroligt mycket!Ni visade precis hur god djurvård och kundservice ska se ut – med kompetens, empati och genuin vilja att hjälpa, även när det egentligen inte var ert ansvar.10 av 10 till er. Tack för att ni bryr er om både djuren och människorna bakom dem. Ni sätter verkligen ett fint exempel för hur vård och service ska vara 😺🐾
4
Bra service, men tyvärr med alla stora djurkliniken har dom blivit väldigt dyrt.
5
Väldigt fint bemötande för vår hund sista vila. Allt var fint och lugnt och vi behandlades med stor respekt. Tack!